حمایت عشایر عرب و بختیاری خوزستان از ملت فلسطین

همایش حمایت از مردم مظلوم غزه که با حضور روسای عشایر و بزرگان و طوایف اعضا و کارکنان و صلح‌یاران شورای حل اختلاف استان خوزستان امروز در اهواز برگزار شد.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در این همایش با بیان اینکه امروزه عشایر عرب و بختیاری ید واحد ولایت هستند که معادلات دشمنان را بهم ریختند، اظهار کرد: شما عشایر عرب و بختیاری در زمان جنگ تحمیلی لباس رزم بر تن کردید و در کوچه پس کوچه‌های خرمشهر، سوسنگرد، با دشمن جنگیدید و جانباز شدید و امروز در شورای حل اختلاف مدیریت صلح استان را بر عهده گرفته‌اید.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب دشمنان ایران اسلامی به خصوص آمریکای جهانخوار به فکر فروپاشی این انقلاب بوده‌اند، اتفاقاتی که در کشور می‌افتد بدون نقشه و طراحی نیست در سال گذشته همین دشمنان اتاق‌های فکر مختلفی برای ایجاد اغتشاشات و براندازی این حکومت اسلامی طراحی کرده‌اند که دست سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی آشکارتر بود .

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام امانت بهبهانی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان بیان کرد: امروز بر همه مسلمانان جهان واجب است که در کنار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه باشند استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا عامل و مشوق اصلی رژیم صهیونیستی برای کشتن مردم بی دفاع فلسطین هستند.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام در روایتی فرمودند اگر مسلمانی فریاد کمک سر دهد و مسلمانی او را یاری نکند او از امت من نیست.