هر سازمانی برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا اداره کل امور عشایر استان خوزستان ، کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و … را پس از انتشار در تارنمای دستگاه به آدرس http:/ashayer-khz.ir از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و در صورت نیاز ابلاغ مجدد آن اقدام مینماید .
شما مخاطب گرامی می توانید هرگونه نظر ، انتقاد و پیشنهاد خود را به یکی از روشهای زیر اعلام نمایید .
مراجعه به صفحه http://www.ashayer-khz.ir و درج دیدگاه در ذیل صفحه
و یا پست الکترونیکی Info@Ashayer-khz.ir