بیانیه توافقنامه سطح خدمات

امتیاز خبر
5/5

بیانیه توافقنامه سطح خدمات اداره کل امور عشایر خوزستان  برای هریک از خدمات:

مقدمه :

قابل توجه  عشایر محترم :

– این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روشهای نظارت و مسئولیتهای اداره کل امور عشایر خوزستان  را در صورت لزوم مشخص می کند.

بدینوسیله توافقنامه نامه سطح خدمات پورتال اداره کل امور عشایر خوزستان  را به اطلاع میرساند.

هدف :

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط اداره کل امور عشایر خوزستان ، کیفیلت تحویل  خدمات برای  عشایر مورد توافق قرار گیرد.

مسئولیت :

قوانین و مقرراتی که اجازه میدهد خدمات ارائه شده دراین توافقنامه سطح خدمت را ارائه کنیم :

اداره کل امور عشایر خوزستان  موافقت میکند که خدمات را به ترتیب زیر ارائه نماید: امور عشایر دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای حوزه عشایر است که مستندات آن به  شرح ذیل میباشد:

اساسنامه سازمان دامداران متحرک

(مصوب۸/۱۲/۱۳۵۳ کمیسیونهای مربوطه مجلس شورای ملی)

سند چشم انداز ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران

– آیین نامه ساماندهی عشایر

اهداف  و مسئولیت ها :

– سامان‌دهی به زندگی عشایر از طریق ارائه خدمات مناسب به منظور بهبود و توسعه وضعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تولیدی عشایر.

– ارتقاء شاخص های توسعه انسانی جامعه عشایر.

– ساماندهی برای اسکان عشایر داوطلب اسکان .

–  تعهدات متقابل عشایر و اداره کل امور عشایر خوزستان  :

عشایر متقاضی دریافت این خدمات مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این اداره کل امور عشایر خوزستان  ارائه نماید.موارد مربوط به فرم “اطلاعات خدمات/زیرخدمات جهت اطلاع به صورت دقیلق  در رابطه با زمان انجام خدمات، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمانهای دسترسی به خدمات و کلیله جزئیات خدمات ذکر گردیده است.

–  هزینه ها و پرداخت ها :

اداره کل امور عشایر خوزستان  بابت ارائه خدمات هیچ هزینه ای را دریافت نمی کند.

–   دوره عملکرد :

این توافقنامه سطح خدمات تا تاریخ ۱۴۵۰/۰۱/۰۱ و تحت امضای مدیر کل امور عشایر خوزستان ، اعتبار دارد. این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا ۱۴۵۰/۰۱/۰۱ یعنی زمانی که اصلاح، جایگزین شده یا با موافقت دو جانبه به امضاء برسد، اعتبار دارد.

– تارنمای اداره کل امور عشایر خوزستان  مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق “ارتباط باما” و” خدمات تار نما”را دارد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مدیر کل و معاونت های تخصصی و اداره حراست و واحد روابط عمومی سامانه رسیدگی به شکایات بصورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

۲- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

۳- تارنمای اداره کل امور عشایر خوزستان  بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
small_c_popup.png