بیانیه توافقنامه سطح خدمات اداره کل امور عشایر خوزستان برای هریک از خدمات:
مقدمه :
قابل توجه عشایر محترم :
– این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روشهای نظارت و مسئولیتهای اداره کل امور عشایر خوزستان را در صورت لزوم مشخص می کند.
بدینوسیله توافقنامه نامه سطح خدمات پورتال اداره کل امور عشایر خوزستان را به اطلاع میرساند.
هدف :
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط اداره کل امور عشایر خوزستان ، کیفیلت تحویل خدمات برای عشایر مورد توافق قرار گیرد.
مسئولیت :
قوانین و مقرراتی که اجازه میدهد خدمات ارائه شده دراین توافقنامه سطح خدمت را ارائه کنیم :
اداره کل امور عشایر خوزستان موافقت میکند که خدمات را به ترتیب زیر ارائه نماید: امور عشایر دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای حوزه عشایر است که مستندات آن به شرح ذیل میباشد:
– اساسنامه سازمان دامداران متحرک
(مصوب۸/۱۲/۱۳۵۳ کمیسیونهای مربوطه مجلس شورای ملی)
– سند چشم انداز ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران
– آیین نامه ساماندهی عشایر
اهداف و مسئولیت ها :
– ساماندهی به زندگی عشایر از طریق ارائه خدمات مناسب به منظور بهبود و توسعه وضعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تولیدی عشایر.
– ارتقاء شاخص های توسعه انسانی جامعه عشایر.
– ساماندهی برای اسکان عشایر داوطلب اسکان .
– تعهدات متقابل عشایر و اداره کل امور عشایر خوزستان :
عشایر متقاضی دریافت این خدمات مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این اداره کل امور عشایر خوزستان ارائه نماید.موارد مربوط به فرم “اطلاعات خدمات/زیرخدمات جهت اطلاع به صورت دقیلق در رابطه با زمان انجام خدمات، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمانهای دسترسی به خدمات و کلیله جزئیات خدمات ذکر گردیده است.
– هزینه ها و پرداخت ها :
اداره کل امور عشایر خوزستان بابت ارائه خدمات هیچ هزینه ای را دریافت نمی کند.
– دوره عملکرد :
این توافقنامه سطح خدمات تا تاریخ ۱۴۵۰/۰۱/۰۱ و تحت امضای مدیر کل امور عشایر خوزستان ، اعتبار دارد. این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا ۱۴۵۰/۰۱/۰۱ یعنی زمانی که اصلاح، جایگزین شده یا با موافقت دو جانبه به امضاء برسد، اعتبار دارد.
– تارنمای اداره کل امور عشایر خوزستان مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق “ارتباط باما” و” خدمات تار نما”را دارد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مدیر کل و معاونت های تخصصی و اداره حراست و واحد روابط عمومی سامانه رسیدگی به شکایات بصورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
۲- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
۳- تارنمای اداره کل امور عشایر خوزستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.