Taking too long? Close loading screen.
فناوری اطلاعات اداره کل امور عشایر خوزستان
۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » برگه ها » انتشار راهبرد مشارکت
  • 25 می 2020 - 1:08
  • 238 بازدید
  • ارسال توسط :

این اداره کل کلیه مقررات صادره خود را اعم از طرح ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­‌ها و ضوابط اجرایی خود را پیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می­‌نماید.

۱- کلیه شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه‌ منوی «درج انتقادات و پیشنهادات» که تحت همین عنوان در تارنمای اداره کل امور عشایر استان خوزستان قرار داده ‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. موضوعات واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

۲- شهروندان می‌توانند از طریق منوی «تماس با مدیران» که تحت همین عنوان در تارنمای اداره کل امور عشایر استان خوزستان قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را طی رایانامه مطرح نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

۳- شهروندان می‌توانند از طریق منوی «نظرسنجی» که تحت همین عنوان در تارنمای اداره کل امور عشایر استان خوزستان قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  اداره ارسال نمایند.